Jag passar på medan det är lugnt...

Passar på att blogga nu medan Filip sover. Han har haft väldigt ont i munnen nu på morgonen så efter att han fått en alvedon så somnade han gott. Men stackarn sover oroligt. Hoppas tanden är framme snart så han slipper ha ont på ett tag.

På onsdag ska vi till Östra på en gammaröntgen-undersökning och kolla njurarna på Filip. Det var länge sen vi var där nu, innan våren tror jag. Och då såg det bra ut. Ser det bra ut på onsdag med så tror jag inte vi behöver göra nån fler sån undersökning. Hoppas inte det åtminstone. Dom ger Filip kontrast, sist fick han dropp, nu kanske han får dricka det. Sen måste han ligga helt still (hur det nu ska gå...) medan dom fotar kontrastens väg ut.
Nästa onsdag har vi tid på Östra igen för ett vanligt ultraljud över njurarna. Då mäter dom bara. Det går så snabbt så det kommer gå galant.
Vi får nog muta honom med glass eller något annat gott.

Tänk om jag skulle ta och börja läsa min bok som jag har som arbete i svenskan. Har lektion i eftermiddag. Inte för att läraren bryr sig om jag börjat, utan för att det ska bli lättare för mig. Mindre att göra på en gång sen.

Har ju glömt att berätta att jag köpt mig en moped!! En billig sak, men helt ny. Känner mig som 15 år igen. haha

Köpte den för att ha till och från skolan och så småningom till jobbet. Blir billigare än att ha en till bil och jag parkerar ju faktiskt helt gratis. Den drar ju knappt någon bensin heller. Perfekt!



Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0