Min stolthet!

Igår tog Filip sina första steg. Alldeles själv, utan att hålla i sig!! Gissa om mamma-hjärtat värker av all stolthet. Nästan exploderar!
Min underbara pojke börjar bli stor.

Fick veta nu på morgonen att min vän Ditte har fått en liten flicka. Hon ska heta Devon.
Född: 22/9 -09 kl. 05:05
Vikt: 3395 g
Längd: 52 cm
Stort grattis till dig Ditte, och din lilla familj. :D

Nu är det Chrilssons tjej Emelie kvar. Dom skulle fått före Ditte men deras Thindra verkar trivas väldigt bra där inne. Men senast torsdag kommer hon, för då blir det igångsättning, om jag förstått allt rätt.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Häftigt en magisk dag:)

2009-09-25 @ 09:10:52
URL: http://pillansandelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0