Oj sådan natt...

Filip somnade, som jag skrev igår, kl 18 igår kväll. Lite väl tidigt kanske men han var så trött och ledsen så det fick bli så. I natt vaknade han klockan 3. Kul... Han skulle bestämt vara vaken. Han var lite gnällig så jag tänkte att han kanske hade ont i munnen. Så jag tänkte ge honom en alvedon och passa på att byta blöja. När jag drog ur ena benet ur pyjamasen så märkte jag att han slumrade till. Så jag smekte honom lite i håret och han somnade om. Dock vaknade han strax därefter igen. Så jag fortsatte ta av pyjamasen. Men när andra benet var ute ur pyjamasen så kröp han ihop i min famn och somnade om. Så jag brydde mig inte om att byta blöja eller ge alvedon. Och tillslut somnade även jag. När vi sen vaknade var klockan 7.30. Helt underbart! Min fina, underbara, pojke!
Nu sover han igen. Snart kommer hans gudmor Sabina hit med sin sambo Mikael.

Jag själv har fått en del gjort denna morgonen. Har gått fixat frukost åt oss alla tre, gått en vända i skogen med Milla och Filip, duschat och gjort mig klar, fixat disken, dammsugit sovrummet och satt på en maskin med tvätt.
Resten av dammsugningen tar jag i eftermiddag. Är en hel del tvätt, det får räcka under dagen. Jag har att göra ändå. ;)

Kommentarer
Postat av: antevante

Jävlarns så du jobbar och sliter! ;)

2009-09-15 @ 22:11:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0