Vilken statistik!

Oj oj oj.... Min statistik steg med 250 besökare efter jag lagt ut annonsen på skorna. Inte illa! Har gjort om bloggen lite. Inget avancerat som ni ser, men tröttnade på det rosa. Tänkte be söta brorsdotter Ida att fixa min blogg sen när hon har blivit proffs! :D Hoppas hon vill hjälpa sin "gamla" faster...
Min söta underbara son har så ont i munnen. Nu sover han sen ett par timmar tillbaka men OJ vad ledsen han har varit. Det blödde t.o.m där ena framtanden kommer. Så en alvedon och sängen gjorde susen. Vad jobbigt egentligen, sen när alla tänder väl kommit och den persen är över så ska dom tappas och så ska det upp nya. Och varför har man de första tänderna bara i några år? Vore ju egentligen smartare (dock mindre roligt) om man hade de första tänderna i 30 år. Så höll de nya mycket längre sen. Smart?! JA!
Ska lägga mig nu. Titta lite på en dokumentär om Himelska fridens torg. Usch så hemskt....
Godnatt världen!

Kommentarer
Postat av: antevante

Är det den dokumentären på SVT Play? Om det är den så har jag också sett den. Hemskt att det fortfarande inte har hänt något!

2009-09-15 @ 22:12:56
Postat av: ida j

Klart jag kan hjälpa dej ;)

2009-09-28 @ 11:09:29
URL: http://idaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0