Thailand del tva

Efter forsta natten pa nya stallet sa kan jag inte mer an att saga att här trivs vi!! Det ar inget mogel, inget betong golv och nu har vi ett handfat att tvatta handerna i. Vi har till och med badkar. Underbar bungalow!

Pa stranden har dom en jatte mysig bar dar vi satt och at lunch. Lovely!

Idag har vi badat och solat hela dagen. Klockan ar snart 16 och Filip sover for andra gangen idag. Ikvall sticker vi nog till Funky Fish och ater nyfangad fisk. Underbart gott! Vi far se.

Igar kvall akte vid med nagra svenska vanner, som jag och jocke traffade har for tva ar sedan, in till Saladan. Shoppade lite. Skor, sa klart. Eller, tofflor. Och jag kopte mig en rolex klocka for endadst 2000 kr.
Har kopt lite klader till Filip, lacoste trojor. Blir val en och annan vaska nagon dag ocksa. Men maste ta det lilla lugna. hehe

ska forsoka fixa lite bilder ikvall eller i morrn, jocke far hjalpa mig. Pa denna datorn kan man inte ens andra tangentbordet sa att det gar att skriva pa svenska. segt!

BROR: Jag kommer inte aka charter till Thailand. Charter till Grekland, ja visst!! Men inte hit. Filip mar bra, han brydde sig inte om att det inte fanns handfat eller att det var betong golv, jag tror inte han sag moglet heller. ;) och det var ju bara en natt, resten av tiden har vi bott som kungar.
Daremot tror jag att du borde vaga testa att inte aka pa charter, det ar roligt, jag lovar!! =) och det funkar lika bra. =)


Ha det bra alla, dags att ga ut i solen igen.


och angaende klockan, dont worry, jag betalade 100 kronor... :)

Kommentarer
Postat av: Anna L

Hej Semesterfirare!Låter som ni har det skönt. =) Njut av livet.Massa Kramar!!

2010-01-21 @ 08:31:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0